|
|
|
Dr. Zdeněk Navrátil nás přesvědčuje, že jsme barvoslepí.
|
doc. Zdeněk Bochníček se podivuje nad výsledkem evoluce u lidského oka.
|
porovnejte velikost difrakčního obrazce
|
|
Dr. Jana Jurmanová popisovala diagnostiku a léčbu lidského oka.
|
úterní odpolední program začíná
|
hra Představte se prosím z pohledu relativistů
|
uctěme památku...
|
chodí Kačíí okolo...
|
živé sochy
|
pánem jsem tu já!
|
ukažte si na něj prstem
|
vlídný prosluněný podzim nám přeje
|
důležitá je cesta, ne cíl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
je čas se začít bát..
|
Bc. Marta Svobodová své pacienty nešetří
|
dálkové ovládání na principu betavln
|
Zaber, nebo se to nepřepne!
|
Abraka dabraka a je to!
|
Stvořil jsem dokonalou ženu,...
|
... ale potřebuji vaši pomoc.
|
užijme si sluníčka...
|
...a krásné přírody
|
Je někdo doma?
|
na skalce
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prof. Vojtěch Mornstein přednáší o lékařské technice
|
PET znamená také pozitronová emisní tomografie
|
dr. Luboš Poláček demonstruje Archimédův zákon
|
Změní se rovnováha po ponoření válečku do kapaliny?
|
přesun posluchačů do vyšších hladin s lepší viditelností
|
večerní přednáška prof. Mornsteina
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Žárovka dr. Pavla Konečného svítí i bez přívodních vodičů.
|
Takto využije i žárovky, ke kterým nemá vhodné objímky.
|
A míček se plavně vznesl...
|
... k velkému uspokojení vedoucího katedry.
|
Láhev lze otevřít i zespodu.
|
Stojaté vlnění na dva způsoby.
|
Ochlazováním balónku se objem zmenšuje.
|
A zahříváním se feromagnetismus ztrácí.
|
|
Vysokoteplotní supravodič řádně vychladíme...
|
... a vyrobíme si dokonalý setrvačník.
|
prof. Jan Novotný přednáší o extrémních situacích v literatuře.
|
Touto přednáškou soustředění končí.
|